swap do souboru na FS msdos

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 24 11:09:20 CEST 2003

Dne čt 24. července 2003 10:27 jste napsal(a):
> Potreboval bych nastavit swapovani do souboru, pricemz je pouzit FS typu
> msdos. Cetl jsem, ze ani to by nemel byt problem, nicmene pri mem postupu
> obdrzim hlasku "neplatny argument" Provedu:
> dd if=/dev/zero of=/swapfile bs=1024 count=8192
> mkswap /swapfile
> swapon /swapfile

No musíte mít ten msdos fs někde připojen a potom to nebude určitě /swapfile
:-)

mount /mnt/msdos
dd if=/dev/zero of=/mnt/msdos/swapfile bs=1024 count=8192
mkswap /mnt/msdos/swapfile
swapon /mnt/msdos/swapfile

Taktéž práva toho souboru.

Kdysi nevím zda tu byl popsán jak použít společný swap pro win i linux, a swap
byl ve vlastním oddíle kde při ukončení linuxu se naformátoval na fat a
udělal soubor při startu linuxu vytvořil swap na té particii mkswap a ruzně
takto...

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |