Vyrazeni cisel verzi ze shellu Wu-FTPD a Apache

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Čtvrtek Červenec 24 12:51:52 CEST 2003

Michal Weinfurtner wrote:

> :-)

> Nejni nahodou nejlepsi sledovat a aplikovat bezpecnostni patch ?
>
> M.

Samozrejme ze ano. Ale ta uspora casu admina, prave proti "scripting
kiddies", rozhodne neni zanedbatelna. Navic, pokud utocnik nevi, jakou
verzi demona ma proti sobe, pak je ponekud v nevyhode.....
--
Michal Vymazal
Office Computer