Ktery bayesovsky filtr?

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Červenec 24 13:52:01 CEST 2003

[ Odpovidam na dva maily zaroven ]

Pavel Kankovsky wrote:
: Ano, bogofilter.

Petr Barta wrote:
: Pro vlastni soukrome potreby pouzivam spamprobe - bez sebemensich
: problemu, jednoducha instalace (procmail + pine), jednoduche uceni, za cca
: 2 mesice provozu jsem nedetekoval jeste ani jeden spatne zarazeny mail do
: spamfolderu (tedy dobry mail vyhodnoceny jako spam), ze spamu mu utece
: (vyhodnoti jako dobry) tak 1%.

	Ucite to rucne, nebo automaticky? Pokud rucne, predhazujete tomu
kazdy chybne detekovany spam, nebo nejak i ty ne-spamove zpravy (a kolik
- vsechny co vam dojdou nebo jen nektere)?

	Bogofilter jsem zkousel - maji prasacky napsany configure.in
- i pri --with-db= i pri LDFLAGS= se zadne -L nedostane do vysledneho
linkovaciho prikazu, cili to spadne ze nenasel -ldb.

	Asi se mi zatim libi nejvic bogofilter - vyzkousim upravit
konfiguracni proces a poslu jim patch.

	Diky vsem za prispevky - jeste jsem zapomnel v uvodnim mailu
rict, ze SpamAssassin mam (spamc/spamd, nejakou starsi verzi bez
bayesovskeho testu - a ano, obcas to hranici s DoSem :-), jde mi fakt
jen o to, pridat si nejaky svuj vlastni bayesovsky filtr, aniz bych musel
upgradovat SpamAssassin.

-Y.

|__ If you want "aesthetics", go play with microkernels. -Linus Torvalds __|