Linux na učebně

Kasparek Tomas kasparek na fit.vutbr.cz
Čtvrtek Červenec 24 14:15:24 CEST 2003

On Thu, 24 Jul 2003, Jiri Netolicky wrote:

> Právě že bych rád aby si mohli studenti vyzkoušet všechny vymoženosti
> dnešních desktopových prostředí (KDE, GNOME, OpenOffice, Gimp, Mozilla
> atd.). Aby viděli že i bez malé-měkké to jde a dokonce docela dobře :-).

Linuxy pouzivame dualne s WinXP ve skole. Aktualizace se provadi pomoci
sady skriptiku, takze se to udela jednou a vsech 150 stanic provede, co
treba. Pokud budete mit zajem, dejte mi vedet a ja vam to poslu.

Pokud budete chtiti neake konkretni zkusenosti/postrehy, ozvete se.
Obecne:

- co nejvice veci narvat na lokalni disky, jinak je to fakt zdechle (i na
kvalitni 100Mbit siti, pokud toho pobezi vic najednou (5+))
- veci co se aktualizuji rucne (OOo,Mozilla - tedy veci co nejsou z
distribuce mame ve sdilenem /usr/local)

Zkousel jsem pomoci rpm --root=/usr/local davat na sdileny disk i veci z
RPM: jde to ale drhne to, pokud je to mozne, doporucuji se vyvarovat.

Bye

--

  Tomas Kasparek, PhD student  E-mail: kasparek na fit.vutbr.cz
  CVT FIT VUT Brno, BI/140a    Web:    http://www.fit.vutbr.cz/~kasparek