Ktery bayesovsky filtr?

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Červenec 24 14:36:17 CEST 2003

Pavel Kankovsky wrote:
: > 	Bogofilter jsem zkousel - maji prasacky napsany configure.in
: > - i pri --with-db= i pri LDFLAGS= se zadne -L nedostane do vysledneho
: > linkovaciho prikazu, cili to spadne ze nenasel -ldb.
:
: Spis je problem v tom, ze db byva instalovano pod tolika ruznymi jmeny,
: ze ne vzdy se podari ty spravne headery (hlavne ty headery) a tu spravnou
: knihovnu najit.

	Ne. V tomhle konkretnim pripade je fakt problem v tom, ze
se -L nevypropaguje pres configure az k linkovacimu prikazu.
Knihovna se mi pridava dobre - na prikazove radce linkovaciho
prikazu je -ldb-4.1, coz je naprosto korektni.

-Y.

|__ If you want "aesthetics", go play with microkernels. -Linus Torvalds __|