Linux na učebně

Kasparek Tomas kasparek na fit.vutbr.cz
Čtvrtek Červenec 24 16:25:42 CEST 2003

On Thu, 24 Jul 2003, Roman Vasicek wrote:

>  Jak se pak u takoveho balicku zpracovavaji skripty pre/post-install?
> Taktez vzhledem ke korenu nastavenemu pomoci --root? Rekl bych, ze ne,
> takze pokud to jde bych pouzil spise chroot /usr/local rpm... Pokud se
> mylim, tak mne prosim opravte.

Parametr --root by mel vynutit presne stejne chovani jako chroot - tedy
pred zapocatim prace se prepne do zadaneho adresare.

Obecne s tim problemy (tohoto druhu) nejsou

Bye

--

  Tomas Kasparek, PhD student  E-mail: kasparek na fit.vutbr.cz
  CVT FIT VUT Brno, BI/140a    Web:    http://www.fit.vutbr.cz/~kasparek