Agregovana analyza logu apache virtualu

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Čtvrtek Červenec 24 19:36:44 CEST 2003

Matus fantomas Uhlar wrote:

> Jan Havlicek <havlicek na vse.cz> wrote:
> -> Snazim se najit reseni nasledujiciho problemu. Na serveru bezi pomerne
> -> dost (150+) Viartualnich serveru apache a loguji samostatne. Pravidelne
> -> po rotaci delam webalizerem analyzu logu a pekne se to zapisuje po
> -> serverech, aby si autori mohli koukat co se deje. Jenze bych rad i
> -> nejakou agregovanou analyzu za cely stroj a zatim nemam moc napad jak na
> -> to.
>
> loguj do jedneho suboru a v noci mozes rozdelovat logy jednotlivym
> zaujemcom. Mozno to nebudu chciet vsetci.

*** :)) No mozna ne.. ale popravde.. tech virtualu je dost a u nekterych
neni jednoznacny spravce, resp spravce ktery by byl hlavnim s pravem
veta. A nechce se mi jich ptat.. je jednodussi to delat pro vsechny, nez
potom poslouchat proc to pro nekoho nedelam (i kdyz si nerekl)..

> -> Nejakym nastrojem mergnout logy (mergelog) sice mozne je, ale jednak mi
> -> to prijde jako trochu manipulace se spoustou dat navic a druhak se mi
> -> bohuzel ztrati informace o tom, ktereho serveru se to v te celkove
> -> analyze tyka. Coz je treba pri zjistovani neocekavaneho narustu toku dat
> -> celkem zajimave...
>
> Pouzi v logoch direktivu %v a zapni UseCanonicalName - takze to mozes
> rozdelit podla kanonickeho mena.

*** OK.. tohle by evidentne slo.. jediny trik je v tom ze to bude az od
te doby co to nastavim a co mam zatim zachovane lec odrotovane bude bez
toho.. no to se neda nic.. lepsi napad proste neni..

Dik, asi to udelam takhle.. upravim logy a budu je sesypavat.

Honza

--