Pripojeni scanneru Primax 4800 direct 30bit

Miroslav Zidek mizi na worldmail.cz
Čtvrtek Červenec 24 20:36:50 CEST 2003

V Čt 24 čec 2003, Petr Hložek napsal:

> Pomoci Mandrake Control Center jsem jej konfiguroval. Scanner je pripojen na
> LPT1. Pri vyhledavani jej nenasel. Zadal jsem jej tedy rucne. Nakonec se
> objevilo, ze je scanner nastaven. Dal jsem OK. Zacalo to znovu vyhledavat
> scannery a samozrejme to nic nenaslo. Mnou nastaveny scanner tam take nebyl.
> Zkousel jsem to nekolikrat ale bohuzel bez vysledku.

Nevim jak u Mandraku, ale kdyz jsem na RH daval dohromady paralelni Genius
Vivid III, tak jsem se docetl, ze 'sane-find-scanner' funguje pouze na USB
skenery. U paralelniho se nastavuje vse v /etc/sane.d/*.cong a eventuelne
se zavadeji nejaske moduly do jadra (kouknete na abclinuxu). Test
funkcnosti skeneru scanimage -L'

> Poradte mi prosim jak to mam nastavit. Dival jsem se do googlu ale moc
> moudry z toho nejsem.
Zkousejte dal. Treba http://panda.mostang.com/sane/ nebo spojeni v googlu

"Primax 4800 direct" linux install

a podobne.