logitech mx 500

515 k515en na volny.cz
Pátek Červenec 25 00:04:53 CEST 2003

zdravim,
nedari se mi rozbehnout tuto mys jak bych si predstavoval,
mys ma 8 + 2(= dimenze kolecka) tlacitek. zkousel sem ruzne nastaveni X,
   a skoncil s timto, ovsem ani toto neni idealni: pokud je
"ZAxisMapping" jinak nez posledni dve tlacitka, nefunguje scroll ani
zbytek tlacitek >3. pokud je to takto (9,10) musi se xmodmapem
premapovat pointer `pointer = 1 2 3 9 8 7 10 6 4 5` je to vlastnost nebo
chyba ze a]  "ZAxisMapping" musi byt posledni 2 tlacitka b] scroll musi
byt 4,5?

Section "InputDevice"
	Identifier  "Mouse0"
	Driver      "mouse"
	Option      "Device" "/dev/psaux"
	Option 	    "InputFashion" "Mouse"
	Option	    "Name" "Logitech MX 500"
	 Option     "Protocol" "ExplorerPS/2"
	Option	    "Buttons" "10"
	Option      "Emulate3Buttons" "false"
	Option	    "ZAxisMapping" "9 10"
EndSection

dal by me zajimalo cim nabindovat treba aby se
tlac. 5 chovalo jako enter.. umi to imwheel? umim mu nastavit aby se
kolecko-nahoru || -dolu chovalo jako klavesa, ale uz ne aby se tlac. 9
(diky xmodmapu nedefinovane jako smer kolecka) chovalo jako klavesa (asi
imwheel umi manipulovat poze s tlacitky definovanymi jako "ZAxisMapping"
v conf. X)? kdyz ale nastavim "ZAxisMapping" "9 10 6 7", opet se
detekuji pouze tlac <=3.

prosim o kazdou pripominku, nastaveni alespon enteru a treba alt+F4 na
tlacitka mysi by zvysilo moji efektivitu. urcite takoveto nabindovani uz
nekdo nekdy resil.

diky
svoboda