Gigabit sitovka - novinky

Milan Roubal roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz
Pátek Červenec 25 03:03:23 CEST 2003

Tak vsude pisou ze samba sendfile zvlada,
kompilace napise ze sendfile vidi a to je asi
tak vsechno co se mi se sendfile podarilo na sambe
udelat. Kdyz pustim strace na ten proces, tak u
proftpd je videt ze to sendfile pouziva, ale samba
ho nepouziva. Kde muze byt problem?
Samba testovana jak ve verzi 2.2.8a tak 3.0.0beta3
Zdravi
    Milan Roubal