Chyba pri kompilaci - nevim co dal

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pátek Červenec 25 08:01:54 CEST 2003

Dobry den.

Pokousim se na RH9 nainstalovat gnomad, coz je SW pro propojeni s mp3
prehravaci od Creative. V mem pripade Nomad Jukebox. Mam src.rpm, ktere
pozadovalo nekolik rpm, ktere jsem doinstaloval a krome nich to chce
instalovane libnjb. To v rpm verzi neni. A me se to bohuzel nedari
nainstalovat. Viz vypis, kde dojde k chybe:

[root na doma libnjb]# make
cd src && make
make[1]: Entering directory /root/libnjb/src'
make[1]: Nothing to be done for All'.
make[1]: Leaving directory /root/libnjb/src'
cd sample && make
make[1]: Entering directory /root/libnjb/sample'
gcc -g -O2 -I../src -Wall  -L../src   delfile.c  -lnjb -lusb  -o delfile
../src/libnjb.so: undefined reference to Errno'
collect2: ld returned 1 exit status
make[1]: *** [delfile] Error 1
make[1]: Leaving directory /root/libnjb/sample'
make: *** [samples] Error 2

Soupnul jsem radek:
../src/libnjb.so: undefined reference to Errno'
na google, ale nenasel nic. Zkusil jsem jen undefined reference to Errno'
Nasel vysledky, ale nic, cemu bych rozumnel. Muzete nekdo odhadnout, co muzu
mit spatne? Mam RH9, ktery se snazim udrzovat up2date. Na RH8 mi tohle
neudelalo.

Diky za pomoc

TNX