Chyba pri kompilaci - nevim co dal

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pátek Červenec 25 08:49:27 CEST 2003

> 1. Podrobnější zpráva o chybě je na konci souboru config.log.

Diky podivam se.

> 2. http://search.rpmseek.com/search.html libnjb zná.

Aha, rpmfind.net neznal, stahnu.

 3.
> gnomad najdete i v hotovém balíčku přeložené, tak proč se
> trápíte?

Ja se netrapim, ja mel src.rpm a rebuild neni tak tezky. Predpokladam, ze i
rpm bude chtit nainstalovane libnjb.

 4. Kdo překládá něco jako root, tomu by se vůbec
> radit nemělo.

No, v mem pripade, kdy me to nezivi si muzu dovolit vypadat jako lama, pokud
mi to usetri starosti.

V kazdem pripade diky za rady.

TNX