Predani dat ze stdin do promene - bash

Martin Klumpler klumpler na novy-jicin.cz
Pátek Červenec 25 09:14:53 CEST 2003

>    napr.
>
> cat vstupnisoubor | while read radek; do echo $radek; done

Diky za napad, v me situaci to ale neni pouzitelne, protoze to potom v
zadnem okamziku nebudu mit v te promenne $radek kompletni vstup. Jde mi o
to, ze potrebuju to, co prijde na stdin predat na stdin DVOU jinych programu
a oba ty programy tam ten soubor potrebuji dostat najednou kompletni, po
jednotlivych radcich jim to nestaci (protoze delaji nejake sumace, ke kterym
ten soubor potrebuji cely, atd...).

Martin