CDCheck

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Pátek Červenec 25 09:24:29 CEST 2003

for i in `find /mount_cd`; do
cat $i >/dev/null
done

:-)

	Nebo neco na ten zpusob by nestacil (stderr Vam zustava => chyby
mate tam)?

On ten CDCheck skutecne vic nez precist soubory do cerne diry neumi
(resp. neumel, nevim co dela aktualni verze), zadne analyzy apod.