CDCheck

Kilian Igor Igor.Kilian na infogas.sk
Pátek Červenec 25 09:45:27 CEST 2003

da sa to spravit aj takto, ale ked CD je vadne (to jest
poskriabane) tak to zacne hadzat pekne errory a stroju
to zobere aj z vykonnosti. Definovat max. pocet chyb
neviem, takze napr pri vzniku nejakych chyb pri citani
konkretneho suboru by som bol rad, keby ho oznacil
ako vadny a preskocil k dalsiemu a uz sa ho nepokusal
dalej citat. To neviem spravit. Teda nic ma nenapada.

igor