SOLVED Predani dat ze stdin do promene - bash

Martin Klumpler klumpler na novy-jicin.cz
Pátek Červenec 25 10:28:51 CEST 2003

>   radek=`cat`
>   echo "$radek"   # nezapomeň na uvozovky!

Ha, to je ONO! Ty uvozovky to resi! Bez uvozovek to zobrazi jako jeden
radek, s uvozovkama odradkuje.

> Ovšem je mi záhadou, proč těm programům nemůžeš záznamy poslat po řádcích.
> Dokud výstup neuzavřeš, budou načítat. Zkus se ještě mrknout na příkaz
tee.

Promena je pro muj pripad pohodlnejsi, protoze ten druhy program potrebuju
spustit az v okamziku kdy vim, co vratil prvni (navratovy kod je jednim z
parametru prikazove radky pri spusteni toho druheho), nemuzou tedy bezet
soucasne a tim padem je ani nechci soucasne krmit daty v nejakem cyklu,
ktery by to ze stdin bral po jednotlivych radcich...

Ale s tema uvozovkama jsem spokojeny, takze muj problem je vyresen, diky!

Martin