Predani dat ze stdin do promene - bash

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Pátek Červenec 25 11:43:00 CEST 2003

Martin Klumpler <klumpler na novy-jicin.cz> wrote:
-> Diky za napad, v me situaci to ale neni pouzitelne, protoze to potom v
-> zadnem okamziku nebudu mit v te promenne $radek kompletni vstup. Jde mi o
-> to, ze potrebuju to, co prijde na stdin predat na stdin DVOU jinych
-> programu a oba ty programy tam ten soubor potrebuji dostat najednou
-> kompletni, po jednotlivych radcich jim to nestaci (protoze delaji nejake
-> sumace, ke kterym ten soubor potrebuji cely, atd...).

neslo by to cez docasny subor? ja viem ze je to vyriesene ale na taketo veci
sa mi zda docasny subor ako skvele riesenie...

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
   One OS to rule them all, One OS to find them,
One OS to bring them all and into darkness bind them