PSION + linux

Ladislav Smejkal Ladislav.Smejkal na pavoucek.cz
Pátek Červenec 25 12:10:41 CEST 2003

> podla toho co som sa docital by to malo byt bez problemov. mam 5s.

Mohu vedet kde? Cetl jsem jiz kde co, ale zatim bez valneho vyznamu zprovozneni
SSH a webprohlizece podporujiciho SSL. Myslim, ze je rozhodujici zda se jedna o
Psion S5 nebno Psinon S5mx! To je asi podstatne, nebot na S5mx to jede (overeno
u vice uzivatelu).

--
Ladislav Smejkal
Pavoucek s.r.o.