info o disk. skupine sendmail

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Červenec 25 13:58:19 CEST 2003

Dne pá 25. července 2003 13:45 jste napsal(a):
> DD,
> mohl by mi nekdo poradit, kde najdu info o diskuzni skupine sendmail,
> ktera zrejme probiha na linux.cz?
> Nasel jsem pouze v Meta-FAQ teto konference "Sendmail: sendmail na
> sendmail-help na linux.cz - diskuse o Mail Transport Agentech (sendmail)."
>
> Nejak to nemuzu najit.
>
> Diky
>
> Lumir Unzeitig

Teda nechápu o jakém infu uvažujete :-( prostě je to o sendmailu :-)

Informační zdroje mimo konferenci linux na linux.cz:

    * Některé informace o Linuxu je možno získat přes WWW na Czech Linux
Homepage, http://www.linux.cz. Tato stránka obsahuje i odkazy na některé
světové zdroje.
    * Síťové noviny (Usenet News): Strom comp.os.linux.*.
    * Příbuzné diskusní skupiny:
          o Volný diskuzní list: talk na talk-help na linux.cz. - volná diskuse o
souvisejících tématech
          o Linux: czman na czman-help na linux.cz. - diskuse o českých
manuálových stránkách v Linuxu a lokalizaci Linuxu obecně.
          o RedHat: redhat-cz na redhat-cz-help na linux.cz - diskuse o vytváření
lokalizované verze RedHat Linuxu.
          o UNIX: munix-l na listserv na muni.cz. - diskuse o UNIXu a jemu
podobných systémech.
          o Free software: freesoft na freesoft-help na freesoft.cz. - diskuse o
free software obecně.
          o Textové editory: Newsová skupina cz.comp.editors, editors na
editors-help na linux.cz. - diskuse o textových editorech a jejich vlastnostech.
          o Internet z uživatelského hlediska: smajlik na
listserv na cs.felk.cvut.cz.
          o Správa sítě Internet: net na listserv na cs.felk.cvut.cz.
          o Kapesní počítače: pda-l na listserv na penguin.cz - diskuse o
kapesních počítačích/handheldech/PDA a jejich spolupráci s Linuxem.
          o Bezpečnost obecně: security na security-request na underground.cz -
konference o počítačové bezpečnosti, zaměřuje se především na Linux, ale
příspěvky netýkající se Linuxu jsou také vítány.
          o WWW: www-l na listserv na savba.sk.
          o Perl: perl na listserv na muni.cz - diskuse o programovacím jazyku
Perl.
          o Sendmail: sendmail na sendmail-help na linux.cz - diskuse o Mail
Transport Agentech (sendmail).

Takže co vám brání poslat sendmail-help na linux.cz a dozvědět se více :-)

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |