GSM brana ATEUS

Karel Kral co-as na quick.cz
Pátek Červenec 25 19:10:54 CEST 2003

Dobry den,

Nachomytl jsem se k rozchazeni teto brany od 2N (ATEUS KOMPAKT 2000). Uz
nejaky cas googluju, browsuju, telefonuju. Oficialne k teto veci na
linuxu nic neni. Nasel primo na 2n.cz nejaky sms program ktery to
sulcuje do *.txt (win only) a pak bych to mohl nejakym freeware odesilat
na svuj smtp (kde si s tim uz budu moc delat co chci). Jenze je to
daleko od serveru a neresi to zpetny chod - a me by se to libilo spise
na linuxu. Primarne jde o to posilat a prijimat sms. Kdyz to dostanu na
smtp, dostanu to uz do sql databaze a pak uz to neni problem (pripadne
opacny smer).

Software co se k tomu da prikoupit jsou desne hruzy nutici cloveka
koupit dalsi server (MS), outlook a podobne veci a stoji 20kKc+.

Nasel jsem jeste SMSTools - to by se mi libilo, jenze vzhledem k tomu ze
ten RS232 kabel neni krizeny rekl bych ze se to jako modem nechova (AT
prikazy). Technicka podpora v tomto smyslu neni. Autori software
poskytujou podporu jen ke svym produktum.

Nezabyval jste se tim nekdo ? (alespon popis komunikace s tou branou,
treba bych to nejak dopsal). Pokud by nebylo nic GPL, neni neco
odzkouseneho za par penez ?

Predem moc diky
Karel Kral
---