opakovane 12 sec. vypadky pri dialapu

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Neděle Červenec 27 08:21:19 CEST 2003

Dobrý den,
instaloval jsem tchanovi Linux a vsechno funguje jak ma, az na vytacene pripojeni.

Prubeh pripojeni je asi následující:
cca 20 sec prenos v plne rychlosti - cca 12 sec prenos v rychlosti 0 kbps - cca
25 plna rychlost - cca 12 sec nulova rychlost - a zase od zacatku. Obcas nektery
ten "segment", kde se neco prenasi vypadne a je misto nej zase 0 kbps.
Tyto prodlevy plati pro prichozi i odchozi spojeni.
Takto vydrzi byt pripojen i nekolik hodin, takze asi nejde o vypadky nosne a
spise bych to tipoval na SW.
Dival jsem se do vsech moznych log/*, ale v prubehu prenosu tam nejsou zadne
relevantni zpravy.

Pouzita konfigurace
Debian (stable), interni modem Well FM-56-PCI-RWM, kppp (KDE dialer and frontend
to pppd), pripojeni k Volny (zkousel jsem i IOL a delalo to taktez).

Nevite nekdo, cim by to mohlo byt? Pripadne jak donutit pppd vypisovat nejake
debug zpravy.

Mirek Suchy
--
                                         ,,,