problem s ldconfig

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Neděle Červenec 27 17:01:15 CEST 2003

Jan Sova wrote:

>Ahoj.
>
>    Potreboval bych poradit s ldconfig. Stahnul jsem si z netu grafickou knihovnu, ale nedari se mi prelozit jediny program, protoze "ld" stale nemuze najit jednu z knihoven (instalaci jsem provedl podle navodu, vcetne nakopirovani knihoven). V manu nemohu najit, jak pomoci ldconfigu zadat umisteni knihovne (nebo vubec jeji registraci) jinak nez zapsanim do conf souboru, coz jsem udelal a nefunguje.

Ahoj Sovo  :-)

nektere zvlastni implementeace ldconfig se chovaji trochu podivne,
zkus zadat systemevou promenou LD_LIBRARY_PATH:

# export LD_LIBRARY_PATH=$LD_LIBRARY_PATH:/cesta/k/adresari/s/knihovnou/
# nyni zkus knihovnu pouzit v tom samem shellu

Pokud se to osvedci, zadej uvedeny prikaz do startovacich skriptu.

Zdr. OldFrog.

PS: Neni ta knihovna zavisla ne jine neexistujici knihovne?
# ldd /cesta/knihovna.so

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'

tel:     241766035