instalace zvukovky: podporovana, ale disabled

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Červenec 28 09:19:36 CEST 2003

Dne po 28. července 2003 02:37 jste napsal(a):
> Dobry den,
> dnes jsem si nainstaloval RedHat Linux 9.0 na
> svuj notebook Umax 720 vedle stavajicich windowsu(2000). Vse
> probihalo v poradku, az prislo na zvuky. Sndconfig najde bez problemu
> moji
> zvukovku (Sis7012 Audio Accelerator), dokonce rekne, ze je
> podporovana, ale ze ji mam pry ZAKAZANOU, at v biosu nastavim PnP na
> NO. Tuto volbu ale v biosu nemam. Pokud spustim v systemovem
> nastaveni -> Soundcard Detection, opet vyrobce i model odpovida, ale
> v poli modul je DISABLED.
> [...]

Soudconfig nepoužívám, nebo lépe řečeno nefunguje u mé zvukovky.

Mám desku která se hlásí že je tam SiS 7012 ale je to CMIxxxx číslo teď z
hlavy nevím

00:02.7 Multimedia audio controller: Silicon Integrated Systems [SiS] Sound
Controller (rev a0)
        Subsystem: C-Media Electronics Inc: Unknown device 0300
        Flags: bus master, medium devsel, latency 32, IRQ 10
        I/O ports at dc00 [size=256]
        I/O ports at d800 [size=64]
        Capabilities: <available only to root>

Takže si zjistite jaký čip tam skutečně máte a podle toho doplňte modul do
modules.conf

Pro tu CMI stáhnout ovladače od  http://www.cmedia.com.tw/e_download_01.htm a
přeložit,nainstalovat

alias sound-slot-0 cmaudio

Pro SiS7012 dopsát pouze (toto funguje i s tím CMI, ale potom nefunguje
korektně mixák s tím CMI)

alias sound-slot-0 i810_audio

--

Upozornění: pokud e-mail v adrese odesílatele obsahuje .com bude automaticky
mazán.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |