dotaz - firewall

Zdenek Havrlik zdenek na lhotkanet.cz
Pondělí Červenec 28 10:15:36 CEST 2003

Zdravim...

Budu hadat jak se to jmenuje.. EDI-Ftp  a provozuje to telecom....

Ja osobne bych si prez to neposlal ani e-mail.

Butte v klidu me to dela to samy, a firewall umi nat - ftp jak aktivne tak
pasivne.

Jelikoz firewall nespravuji já, ale nejanka jiná firma, mám to celkem v
klidu, páům v telekomu jsem řek, že ten skrypt je moc "levný", a tázal
jsem se co je to za testovací verzi.... a dal jim kontakt na človeka co
zpravuje ten firewall. A oni se snad nejak dohodnou, až mi to bude chodit
tak Vám dám vedet pokud budete chtít.

Zdenek

--
Zdenek Havrlik
Ředitel technického odboru ústředního výkonného výboru Lhotkanet.cz .