Okenni manager na Slckware 9

Michal Jezek kiwi.fon.tis na atlas.cz
Pondělí Červenec 28 11:25:50 CEST 2003

Zdravicko vsem.
     Mam "drobny" problemek s XWindowsama na SlackWare 9. Protoze mam slaboucky notebook, tak se pokousim rozjet "alternativni" Windows Managera konkretne BlackBox a Icewm. Nakonfiguroval jsem si XWindows pomoci xf86cfg a po spusteni startx se mi objevi funkcni graficke rozhrani s terminalovym oknem. Pokud napisi do prikazoveho radku blackbox, tak se mi blackbox korektne spusti. Pokud se ale pokousim donutit system aby se blackbox spoustel automaticky, tak jsem pohorel. Vypada to tak, ze pokud vytvorim libovolny soubor .xinitrc at uz v adresari /root nebo v adresari (nekde v x110 systemovem, tak najede graficke rozhrani bez niceho a jedine co mohu udelat je ctr+alt+backspace a zkouset neco dalsiho. CO S TIIIIIIIIIIM???????
    Co musi presne byt kde nastavene aby se to rozjelo? Delal jsem to podle manualu ze serveru qwert.cz (super napsany), ale bohuzel....

              Michal Jezek.

Stydím se ho vytáhnout! A jaký je vᚠdůvod vyměnit svůj telefon za nový?
Nokia 6610 již od 6577 Kč. http://www.atlas.cz/clickAD.asp?ad=32843