dotaz - firewall

Vaclav Stastka stastka na garnit.cz
Pondělí Červenec 28 12:09:46 CEST 2003

Me ale mate to ze pokud jedu pres dial-up primo z te stanice kde ten script
poustim tak to jde v pohode, ale pokud se na net pripojuju pres ten linux
tak to nebeha.

-----Original Message-----
From: Zdenek Havrlik [mailto:zdenek na lhotkanet.cz]
Sent: Monday, July 28, 2003 11:06 AM
To: linux na linux.cz
Subject: RE: dotaz - firewall

Jste měkej musíte přitlačit....

Věc se má jednoduše, nebudetochodit=nicnedostanou ..... . Když už má
nějaná firma zaplatit X tisíc za učňovskej skrypt tak ať se snažej.

Ja osobne se domyvam, že modul nepozna, že je to ftp, pač to začíná na tom
blbym portu 12006 (asi kuli hackerum, aby nevedeli ze je to ftp.. :-)))),
to, ale neomlouva, to že ten skrypt neumí přepnutí (byt manuální)
aktiv/pasiv., když to umi snad každej ftp klient.

Pani z EDI do mi původně cpali, že si to ten skrypt přepíná sám... po
týdnu slevili, že ne že je pouze pasiv, ted tvrdí že je aktiv. (Ten
student-brigádník se jim na to asi vyprd a ted nevedi co s tim :-)))

A chraň ruka páně někdo pomáhat telecomu...!!! když jsem videl ten ceník
tak jsem cekem koukal ... za tu cenu by to mělo chodit i bez připojení
telepaticky :-))

Zdenek