dotaz - firewall

Robert Jirik robert na aristoteles.xhaven.net
Pondělí Červenec 28 13:50:01 CEST 2003

DD,

Monday 28 of July 2003 09:58, Vaclav Stastka wrote in cz.comp.linux:

> resim problem ohledne toho ze z lokalnich PC se nedostanu na jeden FTP
> server se kterym si vymenujeme faktury a objednavky. Jde o to ze ja se z
> lokalniho PC na ten FTP pripojim zadam jmeno a heslo (vse jde ok), ale
> jakmile dam napr. prikaz ls tak to vytuhne a ceka se na nejakou odezvu.
> Ale

to, ze je to problem pasivniho a aktivniho rezimu uz tu omylano bylo .. ja
pouzivam na firewall iptables a k me velke spokojenosti mi to, ze mi FTPko
chodi i v akt. modu (a svete div se i z PC za tim firewallem) zajistuje:

insmod ip_conntrack_ftp
insmod ip_nat_ftp

... zkuste to, co to provede ...

hth,
-robert-

--
Robert Jirik
[mailto:robert(at)aristoteles(dot)xhaven(dot)net]