RAID-10 a tri disky

Zdenek Kaminski sutr na sauvignon.ipv4.liberouter.org
Pondělí Červenec 28 17:37:40 CEST 2003

On Mon, 28 Jul 2003, Jarda Mikulík wrote:

> Odpovím vám otázkou:
>
> "Zrcadlí se" disk nebo partice?

Hmm, proc nelze zrcadlit parcelu na disk a naopak? Neni Vase otazka
zbytecna? Mozna jsem mimo misu... Ale raid vidi, ze ma obsluhovat /dev/md0
a /dev/hdc napr. a ze to cele se ma tvarit jako /dev/md1, Raid by snad
nemel tusit, ze /dev/md0 neni disk? Hmm?

--zk