Samba server nebo client

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Červenec 28 22:40:36 CEST 2003

> Hrabal jsem se v přehršli dokumentace o sambě, ale nějak jsem nepochopil
> jednu věc. Co vlastně budu konfigurovat? Potřebuju nainstalovat
> samba-server* ? Děkuji za nasměrování.

Potrebujete si precist dokumentaci jeste jednou a vytahnout si z ni
podstatne informace. Nekdy to mozna neni uplne snadne, ale vyplati se to
naucit.

samba-client, pripadne smbfs (smbmount) slouzi k pristupu k souborum na
jinych pocitacich. smbmount se konfiguruje pomoci parametru na prikazove
radce (man smbmount), smbclient pomoci smb.conf. Pro spravnou cestinu
proti win98 "serveru" staci do smb.conf dat

client code page = 852
character set = ISO8859-2

pripadne ekvivalentni parametry pro smbmount. Proti winNT nebo w2k ci wXP
se mi to zatim nepodarilo.

Samba server potrebujete pouze v pripade, ze chcete soubory ze sveho
pocitace poskytnout ostatnim.

-- Honza Houstek