pomaly IMAP, maily do databaze ?

Petr Hodan petr.hodan na admins.cz
Úterý Červenec 29 01:09:01 CEST 2003

Zdravim,

Vas problem se jmenuje mailbox. Veskera posta pro jednoho uzivatele je v
jednom obrovskem souboru, kdyz pres imap smaze user neco z pulky znamena
to upravu tohoto souboru, coz je u disku s cca 15MB/s na 8 s +- :-)
Doporucuju postfix spojit s courierovskym imapem a maildirama, je to
minimalne 10x rychlejsi, v praxi je to rychly jak blesk :-)

Petr