Okenni manager na Slckware 9

Michal Jezek kiwi.fon.tis na atlas.cz
Úterý Červenec 29 12:27:38 CEST 2003

>*Mozna* ze slack-desc v instalacnim balicku...? Po pravde nevim.

>Tak tohle Vam ted nereknu, protoze sedim u woknove masiny :o(
>Zkusim se mrknout doma.
>
>BTW kompiloval jste ze zdrojaku, nebo pouzil instalacni balik? Tam by
>mely byt prava spravne.
>
>Yeti

Tak uz to funguje. UFFFFF dva dny zivota v pr.... (pryc :-) Zavada celkem banalni a asi by to nikdo (teda aspon ja teda ne) necekal. Spocivala totiz v tom, ze jsem soustel Xka z Midnight Commanderu. Pokud jsem spusti Xka z bashe primo tak to v pohode najelo se vsema srandickama. (zjistil jsem to vicemene nahodne vcera vecer). Takze chyba je bud v Xserveru nebo v MC. Pokud jsem ho totiz spustil z MC a vypsal jsem si procesy (ps -aux), tak blackbox (nebo jiny manager) ve vypisu sice byl, ale mel status T (traced nebo stopped)??????

Jen tak mimochodem trosku neco jineho:
Zkompiloval jsem bbappconf (dvakrat) a po spusteni mi to nahlasi:
(null): signal 11 caught
aborting... dumping core
Neuspesne ukonceni (SIGABRT)
Pri config to hlasi nejake varovani, ale predpokladal jsem, ze pokud to vytvori podklady pro make, tak jsou to jenom standardni upozorneni, ktere jsou resitelne v ramci kompilace.

            Michal.

P.S. Diky moc za zajem a rady.

Nehodí se ke mně! A jaký je vᚠdůvod vyměnit svůj telefon za nový?
Samsung A800 již od 2977 Kč. http://www.atlas.cz/clickAD.asp?ad=34222