Commercial: NOD32 pre Linux Mail Server

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Úterý Červenec 29 13:12:09 CEST 2003

On Tue, Jul 29, 2003 at 12:39:33PM +0200, Patrik Ostrihon wrote:
> Spolocnost ProWeb Consulting, a.s. v spolupraci s ESET, s.r.o. ponuka
> antivirusovy program NOD32 pre Linux Mail Server.

Mám trochu problémy s porozuměním marketspeaku, tak se raději zeptám.
Termín "Linux Mail Server" je označení konkrétního produktu nebo je
tím prostě myšlen "linuxový mailový server"? Druhá otázka: je to nějak
specificky mailová záležitost nebo je to prostě klasický program, který
podle výsledku svého zkoumání vrátí návratový kód?

                                                         Michal Kubeček