ADMIN: antispamova ochrana v konferenci

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Červenec 29 13:46:00 CEST 2003

	Dobry den,

pokusne jsem na listserveru linux.cz zprovoznil program SpamAssassin
(http://spamassassin.org/) pro detekci nevyzadane komercni posty
(spamu). Filtr funguje tak, ze se zprava ktera je detekovana jako spam
vrati odesilateli jako nedorucitelna s tim, ze jako duvod nedoruceni
se uvede nasledujici text:

Omlouvam se, ale Vase zprava do konference byla oznacena jako spam.
V pripade pochybnosti kontaktujte spravce konference na adrese
<nazev konference>-owner na linux.cz.

I am sorry, but your message to the list was marked as spam.
When in doubt, conact the list administrator at
<list name>-owner na linux.cz.

Momentalne je SA nasazen v konferenci linux na linux.cz a v konferenci
test na odysseus.linux.cz (v te druhe take muzete vyzkouset, jestli Vase
zprava projde).

	Prosim v nejblizsich tydnech o shovivavost, pokud Vam nejaky
prispevek do konference neprojde. Pokud toto nastane, zachovejte se
podle vyse uvedeneho postupu. Podobne me prosim upozornete, pokud
do konference prijde nejaky skutecny spam.

	Pokud se tento system osvedci, nasadim ho i pro ostatni listy
na listserveru linux.cz.

-Jan Kasprzak, spravce listserveru linux.cz

|__ If you want "aesthetics", go play with microkernels. -Linus Torvalds __|