problem s apletem v gnome (X 4)

Okrina Miroslav m.okrina na seznam.cz
Úterý Červenec 29 15:21:24 CEST 2003

Pavel Kankovsky wrote:

> Co se stane, kdyz se rucne spusti /usr/libexec/gkb-applet-2?
> Kde to chcipne, kdyz se to trasuje? (Moje soukrome podezreni je, ze si
> nejak pokazil konfiguraci a ze se mu z toho ted dela spatne.)

vicemene to tak opravdu vypada, kdyz pustim ten aplet rucne, tak sice
nevim, jak ho ovladat, ale rozhodne ceka a nechcipne. Takze to vypada na
tu kofiguraci, ale to samo od sebe , vazne :)

tak jsem to udelal, jak radi Ludek Brukner, vytvoril jsem novy panel,
atd, ale kdyz jsem se pokusil pridat ten keyboard layout switcher, tak
to hned umrelo. Skoro to vypada, ze je ten aplet jen na jedno pouziti :).

No, zatim nevim co s tim, asi se pokusim prepinat klavesku tim
gkb-applet-2 rucne a nebo se mrknu po nejakem jinem toolu na freshmeatu.
Kazdopadne tohle sux, tohleto nedela ani windows :)

budte vsichni s pozdravem

--
Okrina Miroslav alias Critter
HW/SW, FBSD and Linux support