problem s apletem v gnome (X 4)

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Červenec 29 16:58:36 CEST 2003

V ?, 29. 07. 2003 v 15:53, Dusan Zatkovsky píše:

> No ono tusim ze Gnome ani nejak stabilne nie je, uz sa o tom cosi popisalo, ze
> je to vcelku slusny bordel.

Me by nevadila nestabilita gnome (delam v nem 12 hodin denne a zadne
problemy se stabilitou nemam) - co mi ale vadi je ta desna nepruhlednost
- neni jasne jak to poradne konfigurovat.

Napriklad kazdy jiny soft v debianu ma svuj konfigurak v /etc/<soft>* a
svoje uzivatelske nastaveni nejcasteji v $HOME/.<soft>*. Takze kdyz neco
chci zkonfigurovat, jdu do /etc/, a kdyz to pada jednomu uzivatelu, tak
mu smazu $HOME/.<soft>*. Easy.

Zatimco u jednotlivych casti GNOME to neni tak jednoduche - v $HOME mam
.gconf, .gconfd, .gnome, .gnome-desktop, .gnome-errors, .gnome_private,
.gnome2, .gnome2_private, .gtkrc, .gtkrc-1.2-gnome2 a jeste asi 20
dalsich souboru zacinajicich na ".g". Kam tedka sahnout pro nastaveni
toho klavesnicoveho appletu? Rucne se mi to hledat nechce. Privital bych
aspon neco jako Quick Gnome Hackers Guide. Hlasit se do gnome-dev a
pronikat do celeho systemu jen proto, abych umel nahodit spadnuty applet
- tak na to nemam cas.

Petr