Commercial: NOD32 pre Linux Mail Server

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Středa Červenec 30 12:00:47 CEST 2003

	Samozrejme, ze da - ale NIKDO to na tech pobockach delat nebude
a na centrale uz vubec ne (oddeleni personalni ma k IT nekdy hodne
daleko)...

> nieje pri spolocnostiach kde je tych pouzivatelov 20.

	Ne, jedna se o SME, coz jsem jasne uvedl, nevim zda-li je presne
SME ohranicena zespodu, ale spolecnost +-20 uzivatelu za SME vazne
nepovazuji... - mluvim o spolecnostech (coz si myslim, ze zlaty stred
SME) s minimalne desitkou pobocek a minimalne stovkou kmenovych
zamestnancu (=> na kazde pobocce je vhodne mit aspon jednoho cloveka
zodpovedneho za IT a centrala koordinuje, ridi, investuje do
infrastruktury apod.) - v takovych spolecnostech je fluktulace a pocty
lidi nekdy pomerne velka (a to nemyslim jen sezoni veci, ale treba i
akce vetsiho rosahu) - mam prave pocit, ze rozhodne (v absolutnich
cislech) vyssi, nez v EE... - ve vyrobnich zavodech to THP neni tak
rozsahle, ale v oblasti sluzeb ano... (protoze tam je to na THP
postaveno, vyroba je nulova)

	Priznam se, ze mne Vase odpoved pomerne zklamala - chapu, ze
neresime +-1 nebo 5 licenci, ale +-100 uz je poradna suma. A uprimne,
pokud k tomu pristoupite zpusobem delani statistik apod., tak verte, ze
by se mi zakaznik vysmal nad takovymto resenim, to radsi koupi (a treba
i podstatne drazsi) jine reseni...