Alcatel Speed Touch USB DSL Modem

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Červenec 30 14:55:55 CEST 2003

:> > mate niekto skusenosti s pripojenim cez $SUBJ pod linuxom ?
:> >
:> > podla popisov by to technicky chodit malo, ale skor ako spravim hlupost
:> > a objednam to, tak sa chcem spytat na referencie :-{))
:>
:> Něco je na
:> http://abclinuxu.cz/hardware/ViewRelation;jsessionid=dft3h5at9g4c?relationId=3735

zda sa, ze toto je non-USB varianta ..

mimochodom .. nasiel som toto:

        http://linux-usb.sourceforge.net/SpeedTouch/

        ale z toho popisu mi to stale pripada viac ako black-magic, ako
        easy-to-use vec ..

        takze sa v tom vrtam a hladam co z toho v mojej distro ( MDK 9.1
        ) uz je a co budem musiet dokompilovavat a doinstalovavat rucne
        ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying