ATI TV Wonder, bttv problem

PELS Konfera linux na pels.cz
Středa Červenec 30 21:20:25 CEST 2003

On St, 2003-07-30 at 11:02, Dvorák Vladimír wrote:
> Zdravim,
> povysil jsem system na MDK9.1, jadro 2.4.21-0.13mdk, nainstaloval jsem
> alsa 0.94 pro AC97,mam VIA/KT7, bttv modul je pritomen, vse se najde
> tak, jak ma. Po spusteni xawtv linux "zamrzne". Resil nekdo stejny
> problem?
>
> dekuji.
>
> lada dvorak

DD,

nevim jestli jste delal upgrade(hezke slovo:-) ) ze starsiho MDK, ale
mne po ciste instalaci MDK9.1 vse fungovalo. Mam ECS K7VZA kde je
taktez VIA AC97 (myslim si ze i ta sama varianta jakou mate Vy),
TV kartu mam Askey TView99 (bt878, ale jiny tuner nez ma ATI). Nepou-
zivam ALSU (ani tu co je v MDK9.1), ale ovladac via_82cxxx. To zmrznuti
nemusi byt spusobeno TV kartou popr. zvukovkou, ale IMHO grafickou
kartou. Ja mam GF4MX440SE, drivery od  nVidie 4363 a kdyz bylo zapnute
AGP tak mi to obcas vytuhlo taky - i bez televize, stacilo se prepnout
z konzole do Xek. Jinak ALSu moc nepouzivam, pokud je pro zvukovku
ovladac v jadre tak pouzivam ten. Nejak mne prislo ze ALSA drivery
pro VIA on board zvukovky hrajou "nejak hure".

S pozdravem Pavel.