Chyba openssh-3.1p1-8 ?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Červenec 31 08:22:17 CEST 2003

Zdravim,

On Thu, Jul 31, 2003 at 07:53:53AM +0200, Radek Harabis wrote:
> Ahoj vsichni,
> na RedHatu 7.3 jsem upgradoval openssh:
> openssh-3.1p1-6   --->   openssh-3.1p1-8
> (server a client samozrejme taky)
> a od te chvile se prihlasovaci proces silene zpomalil.
>
> Sshd zacal do logu vypisovat authentication failure,
> nicmene Password: prompt vypise a heslo akceptuje.
>
> sshd(pam_unix)[22413]: authentication failure; logname= uid=0 euid=0
> tty=NODEVs ...
> sshd(pam_unix)[22413]: session opened for user root by (uid=0)
>
> Maji tam chybu oni, nebo jsem na neco po upgradu zapomnel?

a nezmenilo se neco v /etc/pam.d/ssh?

Pokud bys to chtel zkoumat podrobneji, pak je mozne na klientovi toto:

ssh -v(vv) username na host

a podivat se, kde ceka.

Prinejhorsim pak zjistit pid sshd na servreru a udelat tam toto:

strace -o sshd.strace -f -F -p pid_sshd

zkusit se nahlasit z nejake stanice a pak prozkoumat soubor ssh.strace.

> Diky,
>   Radek Harabis

Honza Marek
--
Ing. Jan Marek               | Nez mi poslete prilohu .doc, .xls
University of South Bohemia  | nebo .ppt, prectete si, prosim,