BUG2 - mount - protichodne hlasenia

Peter N. Vargo (LTS) konfery na lentus.sk
Čtvrtek Červenec 31 12:31:55 CEST 2003

Pekny den.

vid prilozene subory!

#mount(s)
/dev/hdb5 on /mnt/g type ntfs (rw,iocharset=utf8)

#cat  /proc/mounts
/dev/hdb5 /mnt/g ntfs ro 0 0

(samozrejme tie prikazy sli za sebou bez na/odmontovania)

1. su rozne fs - ext3, ext, ntfs, fat + "rozne ine"
ale fs auto nepoznam
ospravedlnenie - cital to z fstab a neurcoval presne, co to je
na / mam totiz auto (nie ext3), keby bolo potrebne nabootovat so starym
kernelom (ci kern. bez ext3)

2. real je to RO, RW pre NTFS nemam ani ako modulu, ani v jadre, ani ziadne
(ne)running utility a pod.
vo fstab tieto parcely nie su, takze tuna ziadne ospravedlnenie
mount hlasa uplnu blbost system RO, nie RW, co je uplne protichodne! ALEBO
ALEBO (alebo nemontovany - ine neexistuje
(ak sa mylim, opravte ma, uz som zhavy :))

Ak ma niekto zaujem, moze to poslat dalej (ako report, ci bug).
Ak je potreba, doplnim dlasie udaje, ci vypisy, ci HW report.

N.