drivery pro Xi626

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Čtvrtek Červenec 31 14:09:01 CEST 2003

Rudolf Ulc wrote:

>Dobrý den
>
>Začínám s WiFi a potřebuji poradit s drivery pro Xi-626. Zjistil jsem, že s touto kartou pracují drivery hostap_pci, prism2_pci, orinoco_pci a hermes. Mohl by mě prosím někdo vysvětlit rozdíly mezi těmito drivery a případně vhodnost jejich použití ?
>
>Mám v úmyslu udělat toto:
>
>Budova A - server a připojení (budoucí) do internetu a Access point pro další počítače.
>Budova B - připojena bezdrátově z budovy A a Access point pro další počítače.
>
>Nějaké užitečné odkazy by se také hodily.
>Děkuji a přeji příjemný den

Existuji ovladace tri:

hermes   - umi jen klientsky mod
hostap   - umi standardne i AP mod
wlan-ng  - dnes snad uz umi i AP mod (potrebujete k tomu tusim spravny
firmware)

Nedavno se se to tu rozebiralo, projdete archiv! Na AP se bezne pouziva
hostap
a karta xi626. To je reseni, s kterym jsou na czfree bohate zkusenosti.
Posledni verze hostap je pomerne stabilni.

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'

tel:     241766035
ICQ:     250163477