RH9 + orinoco silver card - JAK?

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Čtvrtek Červenec 31 14:19:36 CEST 2003

Bc. Radim Rozenek wrote:

>Pekny den,
>jsem postavem pred problem s nainstalovanim + konfiguraci linuxu pro pripojeni site pres Orinoco.
>
>K dispozici bude PCI adapter pro PCMCIA silver card + antena a dalsi potrebny HW.
>Chtel bych to provozovat na RH9.
>
>Please poradte co vsechno bude vlastne potreba doinstalit do teto distribuce, popripade, zda podpora WiFi uz neni v RH9 zaclenena.
>
>Diky moc za nasmerovani nebo nejaky howto pro tuto distribuci.

Budete potrebovat nasledujici moduly: pcmcia_core, i82365, ds, hermes,
orinoco a orinoco_cs. Jsou soucasti jadra nebo baliku pcmcia_cs. Zda
je ma RH standardne v distribuci nevim. Predpokladam ano. Pak budete
potrebovat spustit sluzbu 'cardmgr'. Od toho okamziku muzete pouzivat
sitove rozhrani Orinoca. Cardmgr se spousti standardne sluzbou 'pcmcia'.

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'

tel:     241766035
ICQ:     250163477