Deleni subjectu v Muttu

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Čtvrtek Červenec 31 16:39:45 CEST 2003

Nazdar přátelé,

všiml jsem si, že když odpovídám na nějaký příspěvek do Pandory,
vloží se do subjectu mezera. Ovšem jen za předpokladu, že je subject
psaný s nabodeníčky. Jiný konferenční server to nedělá. Když jsem se
podíval, co vlastně odesílám, uviděl jsem toto:

 Subject: Re: =?iso-8859-2?Q?Probl=E9m_s_pr=E1vy_k_a?=
        =?iso-8859-2?B?ZHJlc+H4aS4uLg==?=

Jinak také "Re: Problém s právy k adresáři..". Ve chvíli, kdy příspěvek
odesílám, tak mezeru nevidím, ale po návratu z Pandory vidím subject
překódovaný a s vloženou mezerou "k a dresáři".

Je mi nepříjemné, že do konference posílám něco, co chybně interpretuje.
Když pošlu dlouhý subject bez nabodeníček, tak to Mutt nerozdělí, ale
pokud tam jsou, tak z toho vznikne zrůdička uvedená výše - část Quoted
Printable a část Base64. Dá se tomu nějak zabránit?

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz