zvuk na sis746 AC97 2.2 - funguje ale neni nic slyset na vystupu

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Červen 1 11:01:22 CEST 2003

Dne ne 1. června 2003 09:48 jste napsal(a):
> DD
> Mam zvukovku na zakladni desce ktera je detekovana jako 7012 sndconfig tam
> da automaticky AC97 [i810_audio]. Vse zdanlive funguje a hraje pres arts i
> pres primo pres oss ale na vystupu je ticho. Koukal sem do nastaveni kmix a
> tam neni nic stazene nebo vypnute. Poradi nekdo kudy kam ? Asi to bude
> nejaka ptakovina :)

Jaký je tam fyzicky čip ????

Pokud tam je CMIxxxx - teď nevím to číslo a zvukovka se hlásí jako sis7012 a
používá se modul i810_audio tak jsou dve možnosti.

Je tam skutečně sis7012 a nehraje - potom špatné nastavení,
je tam CMIxxxx tak tento není 100%kompatibilní s sis7012 má jinak mixák a
proto mixák nefunguje.
Jinak dá se to přemluvit aby hrála pouze nelze regulovat hlasitost, potahej
mixáky na plno, jak není na plno tak je vystup na nule.
Existuje path do jádra někde jsem ho oběvil ale bylo to pro starší jádro takže
jsem se na to vykašlal.

V mixáku jsem nastavil vše na plno a na bedýnkách mám potenciometr a konec.
:-)

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |