bezpecnost pri pouziti LDAP/NIS/NIS+

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na elfove.cz
Neděle Červen 1 20:05:16 CEST 2003

Ja jsem taky hledal neco ohledne LDAPu a nic zvlastniho jsem nevidel. I
kdyz cert vi a na Internet bych ho nevystavil:-)

konzultujte cert.org a linuxsecurity.org (i kdyz tam nevim, jak
pochodite...) ohledne samotneho daemona. Jinak navrh mi pripada docela v
pohode, pokud myslite overovani pres pam-ldap. Pouzitim ssl by se mela
omezit moznost maninthemiddle attacku, coz je asi nejvetsi slabina.

o NIS, NYS, NIS+, NIS#:-)) nic nevim, nepouzivam a jsem hippy i bez nich
ale da se o nich docela hodne vygooglovat (narozdil od LDAPu)

mejte se

--
Tomas Hlavacek

registered as user #246359 with the Linux Counter

GSM#: +420 724 069 784
ICQ#: 103233265

Prosim, neposilejte mi prilohy ve formatech .doc nebo .ppt (PowerPoint)
Prectete si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html