Debilni up2date - da se s tim neco delat?

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Neděle Červen 1 21:05:18 CEST 2003

> nem zaviseji

> inteligenci). Kdyz se
>
> Proc tedy nezarval uz up2date?

Proc by mel rvat? Vzdyt se nepokousel nic odinstalovavat jako vy. Proste
zavislosti u tech doplnujicich balicku jsou pravdepodobne takove, ze
jim postaci jakykoliv abiword a ne zrovna ten vas. Zkontrolujte si to:

rpm -q <balicek> --requires

	Zdenek Prchal