chybny superblok hdd - delsi

Pavel Kysilka goldenfish na mamutik.ucw.cz
Pondělí Červen 2 01:11:42 CEST 2003

On 02-06-2003 00.11 +0200, Jan Macek wrote:
> dobry den,
dobre rano,

> dnes rano se mi objevil problem s diskem ibm deskstar ic35l080avvaq7-0
> [80GB,IDE]

to je nemoc disku od IBM.
prekopirovat data z disku a pryc s diskem.
jinak po preformatovani to potom chvili funguje, ale opet se dostanete
do stejne situace. chvili jsem s tim valcil.
a pokud to chcete provozovat, tak na ext3 nebo na nejakym rozumnym fs.
to je nejaka sance, ze data udrzite.

  zatim
    pavel 'goldenfish' kysilka