RH9 - segmentation fault pri rpm -Fvh balik.rpm

Pondělí Červen 2 01:29:40 CEST 2003

On Sun, Jun 01, 2003 at 02:12:39PM +0200, Zdenek Pizl wrote:
> Zdravim,
>
>  vsiml jsem si jedne osklive veci. Pri aktualizaci systemu pomoci prikazu
> rpm -Fvh nejakybalik.rpm velice casto padaji na hubu postinstalacni skripty.
> Chci se zeptat, zda-li to je pravidlo, nebo se to deje jen tady u nas. Mam to
> overeno jak na dektopovych masinach P4 2.5GHz tak i na laptopech IBM-R31/R40
> Thinkpad.

Je otazka, co myslite tim "padne na hubu". Pokud vam chybi v systemu
nejaka komponenta, kterou post-script pouziva, pak se nedivte (alemuze
to byt i chyba, pokud ten balicek nema na tu komponentu spravnou
zavislost). Pokud padne (treba na segfault) interpret vyknavajici
skript, budete mit spise nejaky HW problem.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz