Suse 8.2 a builtin LAN

Ludvík Vlček l.vlcek na noel-plus.cz
Pondělí Červen 2 07:11:57 CEST 2003

nonsense na volny.cz napsal(a):
> zdravim linukove fandy,
>

> Mam MB od Gigabitu s chipsetem VIA a integrovoanou LAN (a chipem
> RealTec 8139). Vsechno probehlo nad ocekavani OK. Problemy, ktere
> jsm mel s predchozi verzi - zadne.
Urcite ma ten chi presne toto oznaceni ??
Moje zkusenost pravi, ze RealTec chipy mivaji jesete v navu 0 az 3
pismenka. A buhuzel, kazde to pismenko signalizuje, ze se uvnitr muze
(nekdy dost zasadne) menit funkcionalita. Pak klidne muze nastat
situace, kdy chi je sice detekovan jako RealTec81xx, ale driver neni
"fully compatible".....

> Z toho vseho usuzuji, ze problem bude nekde v nastaveni SUSE.
> Ale kde, v dokumentaci (v dodane krabici) jsem pomoc nenasel.
> Nepotkal jste se s timto nekdo ???

Jestli ej moznost, zkuste zakazat tu built-in LAN zakazat a pouzit
standartni PCI LAN (do slotu).
> diky za postrceni spravnym smerem.

rado se stalo

--