Nabídka zbo¸í: Čerstvý software (Linux & Open Source)

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Pondělí Červen 2 10:04:08 CEST 2003

On Sat, May 31, 2003 at 06:00:02PM +0200, matejic na troja.fjfi.cvut.cz wrote:

> naprosto nechapu rozdil mezi GNU, GPL a jakoukoli dalsi tripismenkovou
> zkratkou. Kde na internetu se da precist nejake vysvetleni? Rad se s tim
> seznamim, pokud to neni 100 stran textu... :-)
>
> Jinak ja jsem zadne restrikce nedal, jen jsem rekl ze vylozene dam SOUHLAS s
> prodejem meho produktu, kdyz budou splneny moje podminky, ... To ale
> neznamena, ze by to nekdo nemohl prodavat BEZ meho souhlasu :-)

Svůj souhlas se šířením jste deklaroval už tím, že jste zveřejnil iso s
poznámkou, že se jedná o GPL. Jakýkoliv další souhlas nebo nesouhlas je
fakticky nezajímavý. Můžu třeba říci, že já tímto dávám souhlas k
šíření zmíněného díla, stejně tak, jako to může učinit třeba papež Jan
Pavel II a obojí bude mít stejnou relevanci.

GNU GPL neumožňuje, aby byla podmiňována něčím dalším (třeba jako
restrikcí na průměr média nebo tak podobně).

--
/* Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
   UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX